Candidatul ideal
Dorim sa ni se alature o persoana rezistenta la stres si cu capacitate de a lucra sub presiune.
Este de preferat ca domiciliu candidatilor sa fie in zona sediului social al companiei si anume pe Sos. Odaii (Centura Bucuresti) Otopeni – Mogosoaia.
Transportul din alte zone ale Bucurestiului se poate efectua de catre anumiti colegi care au domiciliu in acea zona sau se face preluarea de la metrou statia Bazilescu.
Descrierea jobului
Angajam secretara – functionar economic cu cunostinte IT, pachet MS Office nivel mediu, contabilitate primara si limba engleza nivel avansat.
Limba italiana constituie un avantaj.
Responsabilitati:
– Sa emita facturi si bonuri
– Sa intocmeasca registrul de casa + sa pregateasca documentele necesare firmei de contabilitate externalizate
– Verifica stocurilor de marfuri
– Preia comenzile si e-mailurile
– Mentine relatia cu clientii, colaboratorii
– Alte sarcini primite de la superiori
Cerinte:
– Cunostinte operare calculator, pachetul Microsoft Office –avansat
– Studii superioare- avantaj
– Persoana dinamica, comunicativa, responsabila, loiala
– Atentie la detalii – Persoana cu initiativa
Program de lucru – 09:00 – 17:30, luni-vineri.
Perioada de proba: 3 luni.